Dnes je 11.10.2024, Svátek má Andrej, zítra Marcel

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 8.03.14
Počet zobrazení: 1725
Autor: Josef Černý
POŠKOZENÉ VÁZÁNÍ U LYŽÍ.
Přes internet jsem si objednal lyže, bohužel hned při druhém použití se vytrhly šrouby z vázání. Lyže jsem poslal zpět s dopisem, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Za 14 dnů ale přišly lyže opravené. Co mám nyní dělat?

Odpověď:

Tady jste bohužel zvolil špatný postup, protože při prvním výskytu závady nelze ihned odstoupit od smlouvy, ale je nutné zvolit mezi opravou v případě menší vady a výměnou v případě závady větší. Protože jste si nevybral ani jednu z těchto možností, zvolil prodejce sám to, co nejvýhodnější pro něj a to byla oprava.

Pokud by problém odstraněn nebyl a vada by se opakovala ještě jednou do 6 měsíců od koupě, požadujte výměnu, lyží za nové.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: