Dnes je 15.06.2024, Svátek má Vít, zítra Zbyněk

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 5.04.14
Počet zobrazení: 1862
Autor: Josef Černý
DOTAZ: Koupila jsem si sedací soupravu, na které nevydržím sedět déle jak hodinu z důvodu pálení v nose a v krku, špatně se mi dýchá, dusím se. Prodejce tvrdil, že to vyvětrá, ale ani po měsíci se stav nelepší. Reklamovala jsem, prodejce ani výrobce se prý ještě s reklamací tohoto druhu nesetkali. Jak mám, prosím Vás, postupovat?

Odpověď:

Doporučuji kontaktovat Českou obchodní inspekci s podezřením na nebezpečný výrobek a pokud by inspekce zjistila závadu, pak prodejci udělí pokutu a Vy byste měla možnost soupravu vrátit. Zkuste na tento úmysl upozornit prodejce předem, třeba soupravu vymění.

Ale pozor, je tady ještě jedna možnost a sice vaše osobní alergie na určitou látku, obsaženou v konstrukci, lepidle nebo potahu soupravy. V takovém případě by bohužel nebylo možné dělat nic.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: