Dnes je 26.05.2019, Svátek má Filip, zítra Valdemar

Poslední diskuse


Téma týdne zobrazit diskusi

Dobrý den, mám zájem o studium U3V...

Politika zobrazit diskusi

Dobrý den.chtěli bychom se s manželem...

Politika zobrazit diskusi

mám zájem o vámi nabízené předplatné...

Zeptejte se …

Publikováno: 3.05.14
Počet zobrazení: 3329
Autor: Josef Černý
PRODEJCE POSLAL JINOU BARVU TELEFONU.

Dotaz:

Přes internet jsem si objednala mobilní telefon v růžové barvě, tedy tak, jak byl vyfocen na nabídkové stránce prodejce. Jaké bylo moje zklamání, když mi přišel telefon sice typově správný, ale tmavě modrý. Na telefonický dotaz mi prodejce sdělil, že růžové došly, tak poslal jiný. Mám nárok na výměnu za takový, jaký jsem původně požadovala?

Odpověď:

Nárok sice máte, ale kde nic není…… – záleží na obchodních podmínkách prodejce, protože někteří si podobnou situaci pojistí tím, že do obchodních podmínek uvedou, že pokud nemají zboží v požadované barvě, vyhrazují si právo poslat barvu jinou. No a pokud tyto podmínky akceptujete a v objednávce neuvedete, že jinou barvu nechcete, pak nárok na výměnu nemáte. Ale nic Vám nebrání vrátit telefon ve 14 denní lhůtě bez udání důvodů a ten správný si objednat jinde.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: