Dnes je 26.05.2019, Svátek má Filip, zítra Valdemar

Poslední diskuse


Téma týdne zobrazit diskusi

Dobrý den, mám zájem o studium U3V...

Politika zobrazit diskusi

Dobrý den.chtěli bychom se s manželem...

Politika zobrazit diskusi

mám zájem o vámi nabízené předplatné...

Zeptejte se …

Publikováno: 10.05.14
Počet zobrazení: 3406
Autor: Josef Černý
PŘEHRÁNÍ SOFTWARU.

Dotaz:

3x jsem reklamoval mobilní telefon, který nepravidelně přestával fungovat. Pokaždé přehráli software a chvíli byl klid. Když se vše opakovalo počtvrté, došla mi trpělivost a chtěl jsem telefon vrátit. Prodejce ale odpověděl, že přehrání softwaru se jako oprava nepočítá a telefon mi tedy zpátky nevezme. Mám nějakou šanci telefon vrátit?

Odpověď:

Samozřejmě že máte. Váš telefon měl již 3x stejnou závadu, pro kterou jste ho nemohl po určitou dobu používat, protože byl v reklamačním řízení. Čím byla závada způsobena a jakým způsobem ji prodejce odstranil, Vás nemusí zajímat. Výmluvu, že přehrání softwaru není oprava, si vymysleli prodejci, aby nemuseli vracet peníze. Doporučuji tedy odstoupit od smlouvy písemně.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: