Dnes je 18.08.2019, Svátek má Helena, zítra Ludvík

Poslední diskuse


Práce zobrazit diskusi

Dobrý den, jmenuji se Martin Chalupa a...

Práce zobrazit diskusi

Dobrý den, můžete mi prosím poradit, kde...

Téma týdne zobrazit diskusi

Dobrý den, ráda bych vám doporučila...

Zeptejte se …

Publikováno: 10.05.14
Počet zobrazení: 3545
Autor: Josef Černý
PŘEHRÁNÍ SOFTWARU.

Dotaz:

3x jsem reklamoval mobilní telefon, který nepravidelně přestával fungovat. Pokaždé přehráli software a chvíli byl klid. Když se vše opakovalo počtvrté, došla mi trpělivost a chtěl jsem telefon vrátit. Prodejce ale odpověděl, že přehrání softwaru se jako oprava nepočítá a telefon mi tedy zpátky nevezme. Mám nějakou šanci telefon vrátit?

Odpověď:

Samozřejmě že máte. Váš telefon měl již 3x stejnou závadu, pro kterou jste ho nemohl po určitou dobu používat, protože byl v reklamačním řízení. Čím byla závada způsobena a jakým způsobem ji prodejce odstranil, Vás nemusí zajímat. Výmluvu, že přehrání softwaru není oprava, si vymysleli prodejci, aby nemuseli vracet peníze. Doporučuji tedy odstoupit od smlouvy písemně.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: