Dnes je 26.05.2019, Svátek má Filip, zítra Valdemar

Poslední diskuse


Téma týdne zobrazit diskusi

Dobrý den, mám zájem o studium U3V...

Politika zobrazit diskusi

Dobrý den.chtěli bychom se s manželem...

Politika zobrazit diskusi

mám zájem o vámi nabízené předplatné...

Zeptejte se …

Publikováno: 17.05.14
Počet zobrazení: 3611
Autor: Josef Černý
„OPRAVA PRAČKY“.

Dotaz:

Prosím o radu jak postupovat při reklamaci opravy pračky. Jelikož pračka byla velmi hlučná, objednala jsem opravu. Pracovník opravárenské firmy přišel, pračku pustil a pouhým sluchem zjistil, že je špatný motor, výměna by stála 6000,- Kč a tudíž by doporučil nákup nové pračky. Za konstatování jsem zaplatila cca 550,-Kč. Jelikož jsem dumala nad tím, jak je možné jen poslechem zjistit problém , povolala jsem jiného opraváře, který pračku rozdělal a v motoru vyměnil 2 uhlíky a pračka jede bez problémů. Prosím o sdělení jak v tomto případu postupovat. Jen nechci domyslet, kolika lidem tento verdikt “ vyhodit a koupit novou“ bylo vyřčeno jen proto, že pracovník byl líný opravu provést důsledně.

Odpověď:

Domnívám se že se vůbec nejednalo o lenost ale úmysl, protože skoro každý opravář je dnes současně prodejcem, tudíž úmyslně vyřkl tak vysokou cenu případné opravy, abyste raději přistoupila na koupi nové pračky. Z prodeje je totiž daleko větší zisk než z opravy. Doporučoval bych proto písemně firmu upozornit, že ze strany opraváře došlo jednak ke klamání spotřebitele, jednak k neoprávněnému obohacení a požadujete tudíž vrácení uvedené částky na Vaši adresu. Pokud peníze neobdržíte do 14 dnů, vrácení peněz jste připravena vymáhat právní cestou

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: