Dnes je 20.02.2020, Svátek má Oldřich, zítra Lenka

Poslední diskuse


Co se kde děje zobrazit diskusi

Dobrý den. Ráda bych Vás poprosila o...

Téma týdne zobrazit diskusi

důchody by měly narůstat ne procenty, ale...

Práce zobrazit diskusi

Společnost Věda nás baví o.p.s. hledá...

Zeptejte se …

Publikováno: 7.06.14
Počet zobrazení: 3735
Autor: Josef Černý
VRACENÝ VÝROBEK MUSÍ VYKAZOVAT VADU.

Dotaz:

Již počtvrté mi v servisu opravili počítač, tak jsem ze servisu zamířil rovnou k prodejci abych ho vrátil, ale prodejce ho odmítl převzít, že prý opravený vrátit nemůžu.

Odpověď:

Tentokrát měl prodejce pravdu, protože reklamovat a tedy i vracet můžete výrobek pouze v okamžiku, kdy vykazuje nějakou vadu, funkční výrobek vracet nelze, takže vám nyní nezbývá, než počkat na další vadu a potom místo do servisu zamířit k prodejci.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: