Dnes je 07.12.2019, Svátek má Ambrož, zítra Květoslava

Poslední diskuse


Práce zobrazit diskusi

Společnost Věda nás baví o.p.s. hledá...

Práce zobrazit diskusi

Dobrý den, jmenuji se Martin Chalupa a...

Práce zobrazit diskusi

Dobrý den, můžete mi prosím poradit, kde...

Zeptejte se …

Publikováno: 14.06.14
Počet zobrazení: 3516
Autor: Josef Černý
ZAPOMENUTÉ BOTY V OPRAVNĚ.

Dotaz:

Asi před rokem jsem dala do reklamace boty. Po dovolené jsem onemocněla, potom následovaly další rodinné a pracovní potíže, takže jsem na boty úplně zapomněla.(Také jsem neobdržela žádnou zprávu o dokončení. Před časem jsem dělala pořádek ve věcech a našla opravní list z té doby a vše se mi vybavilo. Prodejce mi však sdělil, že boty už nemá, že je vyhodil. Nechápu, jak si to mohl dovolit.

Odpověď:

Jako kupující máte povinnost si po uplynutí reklamační lhůty zboží z reklamace vyzvednout.

Po měsíci bezplatného uskladnění Vám prodejce může začít účtovat skladné, a po půl roce může věc dokonce i prodat. Měl by Vám sice vyplatit výtěžek z prodeje, ovšem snížený o náklady za uskladnění a náklady prodeje, které jistě hodnotu bot překročily.

Vznášet jakékoliv nároky je tedy bezpředmětné.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: