Dnes je 26.05.2019, Svátek má Filip, zítra Valdemar

Poslední diskuse


Téma týdne zobrazit diskusi

Dobrý den, mám zájem o studium U3V...

Politika zobrazit diskusi

Dobrý den.chtěli bychom se s manželem...

Politika zobrazit diskusi

mám zájem o vámi nabízené předplatné...

Zeptejte se …

Publikováno: 14.06.14
Počet zobrazení: 3193
Autor: Josef Černý
ZAPOMENUTÉ BOTY V OPRAVNĚ.

Dotaz:

Asi před rokem jsem dala do reklamace boty. Po dovolené jsem onemocněla, potom následovaly další rodinné a pracovní potíže, takže jsem na boty úplně zapomněla.(Také jsem neobdržela žádnou zprávu o dokončení. Před časem jsem dělala pořádek ve věcech a našla opravní list z té doby a vše se mi vybavilo. Prodejce mi však sdělil, že boty už nemá, že je vyhodil. Nechápu, jak si to mohl dovolit.

Odpověď:

Jako kupující máte povinnost si po uplynutí reklamační lhůty zboží z reklamace vyzvednout.

Po měsíci bezplatného uskladnění Vám prodejce může začít účtovat skladné, a po půl roce může věc dokonce i prodat. Měl by Vám sice vyplatit výtěžek z prodeje, ovšem snížený o náklady za uskladnění a náklady prodeje, které jistě hodnotu bot překročily.

Vznášet jakékoliv nároky je tedy bezpředmětné.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: