Dnes je 25.10.2020, Svátek má Beáta, zítra Erik

Poslední diskuse


Co se kde děje zobrazit diskusi

Dobrý den. Ráda bych Vás poprosila o...

Téma týdne zobrazit diskusi

důchody by měly narůstat ne procenty, ale...

Práce zobrazit diskusi

Společnost Věda nás baví o.p.s. hledá...

Zeptejte se …

Publikováno: 14.06.14
Počet zobrazení: 4129
Autor: Josef Černý
ZAPOMENUTÉ BOTY V OPRAVNĚ.

Dotaz:

Asi před rokem jsem dala do reklamace boty. Po dovolené jsem onemocněla, potom následovaly další rodinné a pracovní potíže, takže jsem na boty úplně zapomněla.(Také jsem neobdržela žádnou zprávu o dokončení. Před časem jsem dělala pořádek ve věcech a našla opravní list z té doby a vše se mi vybavilo. Prodejce mi však sdělil, že boty už nemá, že je vyhodil. Nechápu, jak si to mohl dovolit.

Odpověď:

Jako kupující máte povinnost si po uplynutí reklamační lhůty zboží z reklamace vyzvednout.

Po měsíci bezplatného uskladnění Vám prodejce může začít účtovat skladné, a po půl roce může věc dokonce i prodat. Měl by Vám sice vyplatit výtěžek z prodeje, ovšem snížený o náklady za uskladnění a náklady prodeje, které jistě hodnotu bot překročily.

Vznášet jakékoliv nároky je tedy bezpředmětné.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: