Dnes je 27.07.2024, Svátek má Věroslav, zítra Viktor

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 14.06.14
Počet zobrazení: 5264
Autor: Josef Černý
ZAPOMENUTÉ BOTY V OPRAVNĚ.

Dotaz:

Asi před rokem jsem dala do reklamace boty. Po dovolené jsem onemocněla, potom následovaly další rodinné a pracovní potíže, takže jsem na boty úplně zapomněla.(Také jsem neobdržela žádnou zprávu o dokončení. Před časem jsem dělala pořádek ve věcech a našla opravní list z té doby a vše se mi vybavilo. Prodejce mi však sdělil, že boty už nemá, že je vyhodil. Nechápu, jak si to mohl dovolit.

Odpověď:

Jako kupující máte povinnost si po uplynutí reklamační lhůty zboží z reklamace vyzvednout.

Po měsíci bezplatného uskladnění Vám prodejce může začít účtovat skladné, a po půl roce může věc dokonce i prodat. Měl by Vám sice vyplatit výtěžek z prodeje, ovšem snížený o náklady za uskladnění a náklady prodeje, které jistě hodnotu bot překročily.

Vznášet jakékoliv nároky je tedy bezpředmětné.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: